Pārskats
Mūsu atmaksas un preču atgriešanas politika ir spēkā 30 dienas. Ja kopš pirkuma ir pagājušas 30 dienas, mēs nevaram piedāvāt pilnu atmaksu vai preces apmaiņu.
Lai preci varētu atgriezt, tai jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Tai jābūt arī oriģinālajā iepakojumā.
Vairāki preču veidi ir atbrīvoti no atgriešanas. Ātri bojājošās preces, piemēram, pārtiku, ziedus, avīzes vai žurnālus, nevar atgriezt. Mēs arī nepieņemam produktus, kas ir intīmas vai higiēnas preces, bīstamus materiālus vai viegli uzliesmojošus šķidrumus vai gāzes.
Papildu neatgriežamās preces:
- Dāvanu kartes
- Lejupielādējami programmatūras produkti
- Daži veselības un personīgās higiēnas priekšmeti
Lai pabeigtu atgriešanu, mums ir nepieciešams pirkuma čeks vai apliecinājums.
Lūdzu, nesūtiet savu pirkumu atpakaļ ražotājam.
Pastāv noteiktas situācijas, kad tiek piešķirta tikai daļēja atmaksa:
- Grāmata ar acīmredzamām lietošanas pazīmēm
- Atvērts kompaktdisks, DVD disks, VHS kasete, programmatūra, videospēle, audiokasete vai vinila plate.
- Jebkura prece, kas nav sākotnējā stāvoklī, ir bojāta vai tai trūkst detaļu iemeslu dēļ, kas nav saistīti ar mūsu kļūdu.
- Jebkura prece, kas tiek atgriezta vēlāk nekā 30 dienas pēc piegādes
Atmaksas
Kad jūsu atgrieztā prece būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai paziņotu, ka esam saņēmuši jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs par atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu.
Ja jūsu pieteikums tiks apstiprināts, jūsu atmaksa tiks apstrādāta, un kredīts tiks automātiski ieskaitīts jūsu kredītkartē vai sākotnējā maksājuma veidā noteiktā dienu skaitā.
Nokavētas vai trūkstošas atmaksas
Ja vēl neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.
Pēc tam sazinieties ar savu kredītkaršu kompāniju; var paiet zināms laiks, līdz jūsu atmaksa tiks oficiāli ieskaitīta.
Pēc tam sazinieties ar savu banku. Pirms atmaksas veikšanas bieži vien ir nepieciešams zināms apstrādes laiks.
Ja esat visu iepriekš minēto izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz {e-pasta adrese}.
Izpārdošanas preces
Atmaksa iespējama tikai par parastās cenas precēm. Atmaksa par izpārdošanas precēm netiek veikta.
Apmaiņas
Mēs aizvietojam preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai bojātas. Ja vēlaties apmainīt preci pret tādu pašu, rakstiet mums uz e-pasta adresi {email address} un nosūtiet savu preci uz: {physical address}.
Dāvanas
Ja prece iegādes brīdī bija atzīmēta kā dāvana un nosūtīta tieši jums, jūs saņemsiet dāvanu kredītu atgriešanas vērtības apmērā. Kad atgrieztā prece būs saņemta, jums pa pastu tiks nosūtīts dāvanu sertifikāts.
Ja prece iegādes brīdī nebija atzīmēta kā dāvana vai dāvinātājs pasūtījums tika nosūtīts viņam pašam, lai to vēlāk uzdāvinātu jums, mēs nosūtīsim atmaksu dāvinātājam, un viņš uzzinās par jūsu atgriešanu.
Piegādes atgriešana
Lai atgrieztu produktu, tas jānosūta pa pastu uz šādu adresi: {fiziskā adrese}.
Jūs pats būsiet atbildīgs par preces atgriešanas piegādes izmaksām. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Ja saņemsiet atmaksu, atgriešanas piegādes izmaksas tiks atskaitītas no jūsu atmaksas summas.
Atkarībā no jūsu dzīvesvietas laiks, līdz apmainītā prece nonāks pie jums, var atšķirties.
Ja atgriežat dārgākas preces, varat apsvērt iespēju izmantot piegādes pakalpojumu ar izsekošanas iespēju vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs negarantējam, ka saņemsim jūsu atgriezto preci.
Vai nepieciešama palīdzība?
Ja jums ir jautājumi par atmaksu un preču atgriešanu, sazinieties ar mums pa e-pastu {email}.